07:28 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عرضه اولیه

عرضه اولیه "حآفرین۱" در فرابورس
عرضه اولیه سهام شرکت ریل‌پرداز نوآفرین روز دوشنبه ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۰ در فرابورس ایران انجام می‌شود.
افزایش درآمد سالانه ۳۰ درصدی "کیمیاتک"
درآمد‌های این شرکت از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که بیشترین مقدار را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم، سرمایه ثبت‌شده طی این دوره برابر با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال گزارش‌شده است.
عرضه اولیه "فجهان۱" در فرابورس
عرضه اولیه سهام مجتمع فولاد سیرجان روز چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۰ در فرابورس ایران انجام می‌شود.
شرکت فولادی ۴ هزار میلیاردتومانی در آستانه عرضه اولیه در فرابورس
شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان در سال ۱۳۸۸با یک میلیارد سرمایه تاسیس و پس از آن با سرمایه ۱.۵ میلیارد تومانی، فعالیت خود را آغاز کرد که هم‌اکنون نیز با سرمایه ۴ هزار میلیارد تومانی در آستانه عرضه اولیه سهام خود در فرابورس قرار دارد.
عرضه اولیه "اخزا ۰۰۲۱" در فرابورس
عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی با تاریخ سررسید ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۳، شنبه، ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۰ در بازار ابزارهای نوین مالی شرکت فرابورس ایران انجام می‌شود.
رشد ۷ برابری فروش «اروند»
شرکت پتروشیمی اروند با ثبت رکورد‌های تازه در تولید و سودآوری در پنج ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ از جمله تحقق ۶۵ درصدی بودجه یکساله تنها در پنج ماه، ارزآوری قابل توجهی را برای کشور به ارمغان آورده است.
نخستین دوره آموزشی ناشران بورس برگزار شد
اولین دوره آموزشی ناشران بورس و اوراق بهادار تهران با مشارکت ۷۶۲ نفر از اعضای هیات مدیره و مدیران عامل ناشران بورسی و به میزان ۹۹۶۰ نفر ساعت برگزار شد.
توسعه اقتصاد در گرو یکپارچگی نظری و عملیاتی است
احسان خاندوزی به جریان اصلی اقتصاد نزدیک است و مجموعه نظراتش نشان می‌دهد درک خوبی نسبت به نظرات اقتصادی دارد، این موضوع اهمیت زیادی دارد و سبب می‌شود ایده‌ها و عملیاتی که می‌خواهد انجام دهد به لحاظ نظری یکپارچگی لازم را داشته باشند.
عرضه اولیه "اخزا ۰۰۱۱" درفرابورس
عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی با تاریخ سررسید ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۳ امروز، ۳۱ امرداد ماه ۱۴۰۰ در بازار ابزارهای نوین مالی انجام می‌شود.
عرضه اولیه "اخزا ۹۱۶۱" در نخستین روز هفته آینده
اوراق اسناد خزانه اسلامی در نماد معاملاتی "اخزا ۹۱۶۱" عرضه اولیه می‌شود.
پایان عرضه اولیه «مدیریت» / به هر نفر چند سهم رسید؟
در پایان عرضه اولیه «مدیریت» که امروز انجام شد به هر کد بورسی ۷۶ سهم در سقف قیمتی ۵۰۲۳ ریالی تخصیص داده شد
شناسایی سود خالص ۴۶۳ میلیارد تومانی "مدیریت"
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری گفت: سودآوری شرکت رشد چشمگیری داشته و ۶۶۰ میلیارد تومان سود خالص را در سال ۹۹ به ارمغان آورده و در ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ نیز سود خالص شرکت ۴۶۳ میلیارد تومان شناسایی شده است.
بازار سرمایه، محلی مناسب برای تامین مالی‌های بزرگ است
بازار سرمایه طی سال گذشته، ۶۸۰ هزار میلیارد تومان تامین مالی برای اقتصاد کشور رقم زده است. این مبلغ از سه حوزه تامین منابع مالی سرمایه‌ای، تامین مالی بدهی و تامین مالی از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری بوده است. تامین منابع مالی از بازار سرمایه از طریق سه حوزه یادشده، حداقل ۳۰ درصد میزانی است که در نظام بانکی، تامین مالی شده است و دیگر نمی‌توان گفت که نظام تامین مالی در کشور بانک‌محور است.
پذیرش ۴ شرکت در بورس تهران/۵ شرکت درج نماد شدند
معاون امور ناشران و اعضای شرکت بورس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۴ شرکت در بورس تهران پذیرش، ۵ شرکت درج و ۷ شرکت عرضه شده ­اند.
۳۰ شرکت در انتظار بورسی شدن
پرونده ۳۰ شرکت برای طرح در جلسه هیأت پذیرش در دست بررسی و تکمیل مدارک و مستندات است. علاوه بر این پرونده ۱۴ شرکت در جریان درج و ۸ شرکت نیز در حال انجام اقدامات لازم جهت عرضه اولیه هستند.